GABINET PRYWATNY

lek. med. Jacek Galas, specjalista chorób oczu

Ilość wejść: 26840

Oferta - Jaskra

Prywatny Gabinet OKULISTYKA - GALAS oferuje na podstawie umowy z NFZ operacje Jaskry, która jest poważną chorobą oczu, która polega na powolnym zamieraniu nerwu wzrokowego, a której rozwój jest w większości przypadków podstępny i bezobjawowy.

Nie leczona Jaskra prowadzi zawsze do ślepoty a niestety początkowo objawy Jaskry są skryte. Jedynym sposobem wczesnego rozpoznania Jaskry jest regularne badanie wzroku u okulisty. Dlatego, mimo braku dolegliwości należy przeprowadzać odpowiednie badania okulistyczne, aby nie przeoczyć początku Jaskry.

Jaskra jest wieloczynnikową chorobą oczu, która może doprowadzić do całkowitej utraty wzroku. Wzrost poziomu ciśnienia wewnątrzgałkowego oraz przewlekłe niedokrwienie nerwu wzrokowego jest obecnie uważane za jeden z głównych czynników jaskrowego uszkodzenia nerwu wzrokowego odpowiedzialnego za przekazywanie informacji wzrokowych do mózgu. Jeżeli Jaskra zostanie odpowiednio wcześnie rozpoznana można skutecznie hamować jej rozwój.

Jaskrą bardziej zagrożone są osoby posiadające następujące czynniki ryzyka:
- rodzinne skłonności do Jaskry,
- nadciśnienie,
- niedociśnienie,
- Cukrzyca,
- Miażdżyca,
- krótkowzroczność wysokiego stopnia,
- objawy nisko skurczowe: zimne ręce i stopy,
- częste bóle głowy: migreny,
- długotrwały stres,
- podeszły wiek,
- wcześniejsze uszkodzenia i zabiegi chirurgiczne na oku,
- chroniczne stosowanie sterydów (ogólne i miejscowe),
- palenie papierosów.

W Miedziowym Centrum Zdrowia S.A. na terenie nowoczesnego i komfortowego szpitala w Lubinie wykonywane są chirurgiczne operacje laserowe Jaskry realizowane w ramach NFZ, który już jak drugi wykonuje tego typu operacje na terenie Dolnego Śląska.

Jeśli będą mieli Państwo dodatkowe pytania, prosimy o bezpośredni Kontakt telefoniczny lub poprzez Formularz kontaktowy.

Serdecznie zapraszamy!

W celu obejrzenia krótkiego opisu i zdjęć z operacji przeciwjaskrowej wszczepienia zastawki Ahmeda, należy kliknąć na podlink "Operacja wszczepienia zastawki Ahmeda".

©Prawa autorskie 2014. Hosting, Realizacja i Pozycjonowanie NEW MILLENNIUM Sp. z o.o.